موافقت شورا با خرید یک مجموعه گردشگری در مشهد ویژه کارکنان شهرداری اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صدوپنجمین جلسه شورای ششم این کلان‌شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم و بی‌گناه غزه به‌ویژه غیرنظامیان، کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی اظهار کرد: برای مجاهدان جوان و توانمند فلسطینی آرزوی توفیق داریم تا برای برداشتن گام‌های نهایی و آزادی قدس شریف تلاش کنند.

وی افزود: ابتدای جلسه امروز دو لایحه دو فوریتی داشتیم، نخست در رابطه با نحوه تصمیم‌گیری در مورد پرونده‌های خاص حوزه شهرسازی که با توجه به درخواست همکاران برای دریافت توضیحات بیشتر در مورد این موضوع دو فوریت آن رأی نیاورد و قرار شد که لایحه به صورت عادی در کمیسیون‌های تخصصی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه دوم در رابطه با خرید یک مجموعه گردشگری در شهر مشهد ویژه مجموعه کارکنان شهرداری اصفهان بود که هم دو فوریت و هم اصل لایحه رأی آورد تا ان‌شاء‌الله یک ظرفیت گردشگری و اقامتی ویژه برای بیش از ۱۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آن‌ها فراهم شود و پس از سال‌ها مسئله خدمات رفاهی خانواده بزرگ کارکنان که جمعیتی بالغ بر ۱٠٠ هزار نفر هستند، برطرف شود.

وی ادامه داد: امروز لایحه تفریغ بودجه و گزارش حسابرس سال ۱۳۹۹ سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان مطرح شد که با ارائه توضیحات کمیسیون تخصصی با رأی مثبت اعضا به تصویب رسید.

صالحی افزود: در ادامه دو مورد لایحه برای واگذاری دو زمین در مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری اصفهان برای مشارکت با مردم برای ایجاد و احداث مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و خدماتی داشتیم که با توجه به نیاز هر دو منطقه شهر به این زیرساخت‌ها، با این دو لایحه موافقت شد.

وی گفت: امروز همچنین یک لایحه توافق ملکی در خط دو مترو در منطقه یک داشتیم که با توجه به نیاز به اطلاعات بیشتر و جمع‌بندی نشدن در کمیسیون اقتصادی از دستور کار خارج شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: لایحه پیشنهاد اصلاح عوارضات صدور پروانه ساختمانی دستور بعدی جلسه امروز بود که با توجه به نیاز به بررسی بیشتر پیشنهادها، این لایحه به کمیسیون تلفیق شورا برگشت تا پس از بررسی مجدد در صحن علنی به رأی گذاشته شود.

کد خبر 696147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.