پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز روند بازار امروز را داشته باشد، کم رمق و کم عمق؛ شاید اگر حمایت‌های امروز در بازار فردا اتفاق نیفتد بازار فردا نیز سطح دو میلیون را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس در چند ماه گذشته ریزش سنگینی تجربه کرده است که ناشی از برخی تصمیم‌ها که صنایع مهم کشور را تحت تأثیر قرار داد بود؛ از خروج خودرو در بورس کالا که می‌توانست روندی بر پایان زیان خودرو سازان و این دور باطل افزایش سالانه و فصلی زیان انباشته این شرکت‌ها باشد، تا افزایش نرخ بهره بین بانکی که منجر به رکود در بازارهای مختلف شد و منابع را به سمت بازار پول مجدد هدایت کرد.

افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها نیز منجر به کاهش مزیت رقابتی آنها شد و افزایش نرخ عوارض صادراتی محصولات فولادی منجر به کاهش درآمد صادراتی این شرکت‌ها شد و حتی تصمیم‌های غیر کارشناسانه مانند خروج سیمان و فولاد از بورس کالا در مجموع شوک‌های مختلفی را بر بازار وارد کرد.

حال بازار در مرز دو میلیون واحد قرار گرفته است، شرکت‌ها در حال ارسال گزارشات نه ماهه هستند و مانند قبل نیز تب و تابی در بازار وجود ندارد، پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز روند بازار امروز را داشته باشد، کم رمق کم عمق شاید اگر حمایت‌های امروز در بازار فردا اتفاق نیفتد بازار فردا نیز سطح دو میلیون را از دست می‌دهد.

کد خبر 696143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.