دمای هوا در سراب‌شهرک کردستان به منفی ۲ درجه رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: دمای هوا در سراب شهرک دهگلان به منفی دو درجه سانتی‌گراد رسید و این نقطه، سردترین دمای هوا را طی شبانه‌روز گذشته در استان کردستان به خود اختصاص داد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته سه نقطه قاملو، بابارشانی و سراب‌شهرک در استان کردستان دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند که سراب شهرک با دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور سلین سروآباد با دمای سه درجه گرم‌ترین نقطه استان بود، افزود: دمای شهر سنندج، مرکز استان نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین پنج و ۲۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان ادامه داد: از بعدازظهر امروز شاهد رشد ابر، وزش باد شدید، بارش‌های پراکنده باران و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود که این ناپایداری تا اواخر وقت روز دوشنبه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به وزش باد شدید در روز دوشنبه علاوه بر خیزش غبار محلی، احتمال وارد آمدن خسارت به سازه‌های کم‌استحکام نیز وجود دارد.

پناهی خاطرنشان کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وضعیت جوی استان پایدار است، اما دمای صبحگاهی و شبانه کاهش محسوسی خواهد داشت به نحوی که دمای سطح خاک به محدوده یخبندان خواهد رسید.

کد خبر 696123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.