اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح «یک روز در دانشگاه» گفت: این طرح با حضور در دانشگاه اصفهان آغاز شد و با اجرای این طرح هر دانشجوی ارشد و دکتری برای پایان‌نامه خود می‌تواند موضوعی که مرتبط با نیازهای شهری است را انتخاب کند.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری اصفهان حلقه‌ای واسط بین مجموعه شهرداری و سازمان‌های واسط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها است.

وی افزود: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری برای اینکه بتواند مأموریت خود را به‌خوبی انجام دهد، باید ارتباطات گسترده و در عین حال منسجمی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داشته باشد، چراکه مجری بسیاری از پروژه‌های پژوهشی، اعضای هیئت علمی یا مراکز تحقیقاتی در دانشگاه‌ها هستند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تصریح کرد: هر دانشجوی ارشد و دکتری برای پایان‌نامه خود می‌تواند موضوعی مرتبط با نیازهای شهری را انتخاب کند.

وی با اشاره به اجرای طرح «یک روز در دانشگاه‌ها» خاطر نشان کرد: این طرح با حضور در دانشگاه اصفهان آغاز شد، سپس با حضور در دانشگاه صنعتی و پس از آن در دانشگاه‌های آزاد اسلامی ادامه یافت.

نصوحی با بیان اینکه کارشناسان مرکز پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با حضور در دانشگاه‌ها به‌صورت هفتگی و ایجاد ارتباط با دانشکده‌های مختلف تلاش می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها مجموعه نیازهای شهرداری را برای اعضای هیئت علمی تشریح و تدوین می‌کنند تا اعضای هیئت علمی نیز نسبت به فرایندهای پژوهشی در شهرداری، از جمله شیوه دریافت پروپوزال و ارائه پیشنهاد، شیوه بررسی و انعقاد قرارداد و موضوعاتی از این دست راهنمایی لازم را انجام دهند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه این ارتباطات کمک می‌کند تا شهرداری اصفهان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ارتباط منسجم‌تری داشته باشد.

کد خبر 696093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.