افزایش  ۱۰۰ درصدی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ظرفیت اعزام پسران به اردوهای راهیان نور امسال در استان، دو برابر سال گذشته خواهد شد و در حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی امسال در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز یکشنبه _بیست‌وسوم مهرماه_ در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته اعزام ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان را به راهیان نور داشتیم که برآوردهای و بازخوردهای ارائه شده نشانگر این است که نتایج بسیار خوبی برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها به همراه داشته است.

وی افزود: امسال نیز از ابتدای آبان‌ماه برنامه اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان آغاز خواهد شد و در مرحله اول محصلان دختر تا دهم آذرماه به این اردوها اعزام خواهند شد که پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد دانش‌آموزان اعزامی افزایش ۱۰۰ درصدی پیدا کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: الگوهای راهیان نور ویژه پسران از دوازدهم آذرماه آغاز و تا بیست‌وپنجم آذرماه ادامه خواهد داشت و به دلیل برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان، پس از یک وقفه دوباره از سی‌ام دی‌ماه تا بیست‌دوم بهمن‌ماه از سر گرفته می‌شود.

وی گفت: ظرفیت اعزام پسران به اردوهای راهیان نور امسال در استان دو برابر سال گذشته خواهد شد و در مجموع حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی امسال در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

سردار فدا اظهار کرد: محتواها و امکانات زیرساختی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان ارتقا پیدا کرده است و سعی شده است فعالیت‌های فوق‌برنامه و ورزشی نیز در چارچوب این اردوها گنجانده شود.

وی افزود: باید تمام اوقات فراغت دانش‌آموز در دوره اردوی راهیان نور تکمیل شود که مسابقات ادبی و شب‌شعر و انشانویسی نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند سبب ارتقای این اردوها شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اهمیت انعکاس رسانه‌ای این اردوها افزود: از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای برای انعکاس و نشر بازخوردهای این اردوها استفاده شود، برگزاری مسابقات رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است ارتباط با شرکت‌کننده در اردوها تداوم داشته باشد و محتواهای فرهنگی و اجتماعی از طریق ایجاد یک کانال در شبکه‌های اجتماعی به این افراد منتقل شود.

کد خبر 696073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.