مدیران کل سازمان‌ها و ادارات نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مدیران کل سازمان‌ها و ادارات به‌ویژه آب، گاز، برق و مخابرات می‌خواهیم که در صحن شورا حضور پیدا کنند و نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در نطق میان دستور صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه، شهدای دفاع مقدس، امنیت و آیت‌الله اشرفی اصفهانی اظهار کرد: از مدیریت شهری، شهردار و معاونت فرهنگی اجتماعی و همه دست‌اندرکاران سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید تشکر کنیم؛ در چند هفته اخیر فعالیت‌های خوبی در شهر برگزار شد که این جشنواره در میان آن‌ها شاخص بود.

وی با بیان اینکه از مدیران کل سازمان‌ها و ادارات به‌ویژه آب، گاز، برق و مخابرات می‌خواهیم که در صحن شورا حضور پیدا کنند و نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند، افزود: خدمات، پول‌های گرفته شده و اقدامات انجام شده باید شفاف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نوع برخورد با مردم گفت: ما نماینده مردم هستیم تا مشکلات آن‌ها را پیگیری و رفع کنیم؛ در ماه‌های اخیر مواردی از برخورد در زمینه سد معبر و کنترل نظارت دیدم، برخی موارد موجب ایجاد پرونده قضائی شده است.

وی تصریح کرد: اگر خلافی هم صورت می‌گیرد، باید طبق قانون برخورد شود، نه اینکه رفتار ناشایستی با مردم داشته باشیم؛ نباید اقدامی انجام شود که شبکه‌های بیگانه از آن سوء‌استفاده کنند.

کد خبر 696070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.