آغاز احداث مجموعه فرهنگی «دین و زندگی» در شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: مجموعه فرهنگی «دین و زندگی» با اعتبار هزار میلیارد ریال در بلوار پیامبر اعظم قم احداث می‌شود.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی دین و زندگی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: این پروژه با مشارکت شهرداری قم در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم (ص) یک محور آئینی با کاربری‌های گوناگون است، افزود: این مجموعه فرهنگی با ۳۰ هزار مترمربع کاربری موزه، مسجد، اماکن فرهنگی و پارکینگ احداث خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه فرهنگی را هزار میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، قرار است این مجموعه فرهنگی در کمتر از سه سال به بهره‌برداری برسد.

وی از پیش‌بینی پنج قطعه زمین برای کاربری فرهنگی و باغ‌موزه در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: این اماکن فرهنگی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت و اعتکاف است و پس از تأیید نقشه‌ها و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.

کد خبر 696030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.