هیچ پروژه‌ای در شهرداری قیدار معطل نیست

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: با وجود اینکه شهرداری قیدار توسط سرپرست اداره می‌شود، اما هیچ پروژه‌ای در این شهر معطل نمانده است.

صفرعلی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در شهرداری‌ها نیروی کار است، اظهار کرد: از چند سال قبل جذب نیرو در شهرداری‌ها تنها از طریق آزمون انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آزمون آینده شهرداری‌ها دو نیروی آتش‌نشان در شهرداری قیدار جذب خواهند شد، افزود: جزئیات این آزمون از طریق استانداری اعلام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری قیدار با سرپرست در حال اداره است و هیچ پروژه‌ای در شهر معطل نمانده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی از جمله آسفالت‌ریزی از ابتدای سال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

اسلامی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این شهر ادامه داد: در خیابان کمربندی و تختی اجرای آسفالت انجام شده و در چند بافت فرسوده نیز اقدامات جدول‌گذاری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال آسفالت‌ریزی معابر خاکی در مناطقی با تراکم جمعیتی بالا و معابر اصلی و فرعی با روکش آسفالت فرسوده در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری را در برنامه کاری داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار با اشاره به اجرای طرح پیاده‌روسازی از سال گذشته گفت: پیاده‌روسازی یکی از مؤلفه‌های مهم در بهبود عبور و مرور است و در کنار آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری، زیرسازی و تسطیح معابر و جدول‌گذاری اهمیت دارد.

کد خبر 695994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.