پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های باغبانی همدان

معاون مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های باغبانی شامل طرح فراز و گلخانه خبر داد.

به گزارش ایمنا، آذر محمدی از پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های باغبانی شامل طرح فراز و گلخانه خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری از محل تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸، ۵۳ پرونده تسهیلاتی به مبلغ ۲,۰۶۰ میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شده که ۱۱ پرونده به مبلغ ۴۱۱ میلیارد ریال در این بانک مصوب شده است و تاکنون ۱۰ پرونده به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده که معادل سه هکتار گلخانه و ۳۰ هکتار اصلاح باغ‌های انگور است.

وی افزود: همچنین از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی ۱۰ پرونده به مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال پرداخت شد که به‌ترتیب اولویت مبلغ پرداخت شامل طرح‌های صنایع، دام و طیور، باغبانی و طرح‌های افزایش بهره‌وری آب و خاک است.

معاون مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات کسب و کارهای خانگی تاکنون ۴۵ پرونده به مبلغ ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۴ پرونده مستقل و یک پرونده تسهیلاتی پشتیبان پرداخت شده است.

محمدی با بیان اینکه از محل تسهیلات ریاست‌جمهوری یک پرونده پرورش گاو شیری ۱۰۰ رأس واقع در تویسرکان توسط بانک عامل کشاورزی فعال و وارد چرخه تولید شده است، یادآور شد: از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور در سال جاری، ۲۵۸ پرونده به مبلغ ۶۴ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی و برآورد می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 695985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.