ازسرگیری لیگ‌ برتر فوتسال پس از ۱۶ روز / مصاف گیتی‌پسند برابر رقیب مشهدی در اصفهان

لیگ برتر فوتسال پس از دو هفته، امروز در هفته نهم و با انجام هفت بازی مجدد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ با انجام هفت بازی هم‌زمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود؛ آن‌هم در حالی که لیگ برتر فوتسال پس از اتمام هفته هشتم که هفتم مهرماه به‌انجام رسیده بود، به‌علت بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در دو تورنمنت تعطیل شده بود.

با این وجود پس از حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تدارکاتی برزیل و مرحله نخست انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران بعد از وقفه ۱۶ روزه مجدد از سر گرفته خواهد شد و چند بازی مهم و تأثیرگذار نیز در استان‌های اصفهان و تبریز به‌انجام می‌رسد تا شاید جدول رده‌بندی نیز دستخوش تغییراتی شود.

شهرداری ساوه - آلومینیوم اراک

تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست خارج از خانه در برابر پوشاک حافظ ساری در منطقه خطر قرار گرفت و باید با آلومینیوم اراک بازی کند که با پیروزی چهار بر دو مقابل مقاومت البرز جایگاه خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی افزایش داد.

شهرداری ساوه هم‌اکنون با کسب یک پیروزی، یک تساوی و شش شکست تنها چهار امتیاز دارد و جایگاه دوازدهم جدول را از آن خود کرده است. البته آلومینیوم اراک با سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست شرایط متعادل‌تری دارد و می‌تواند با خیال آسوده‌تری فوتسال بازی کند.

کراپ‌الوند ایرانیان - سفیرگفتمان تهران

کراپ‌الوند ایرانیان از زمانی که علیرضا افضل را روی نیمکت خود نشانده است، شرایط بهتری در لیگ برتر به‌وجود آورده است؛ کراپ در هفته هشتم موفق شد تیم خوب سن‌ایچ ساوه را در خانه‌اش سه بر یک شکست دهد تا با سومین برد به جایگاه هفتم جدول برسد.

در طرف مقابل سفیرگفتمان تهران با پنج پیروزی، یک تساوی و دو شکست جزو شگفتی‌سازان فصل محسوب می‌شود و با چهار امتیاز کمتر از مس سونگون در جایگاه سوم قرار دارد. سفیرگفتمان قبل از تعطیلی لیگ توانسته بود پالایش‌نفت بندرعباس را با نتیجه قاطعانه شش بر یک شکست دهد.

گهرزمین سیرجان - آناصنعت قم

در سیرجان تیم‌های هم‌سطح گهرزمین سیرجان و آناصنعت قم رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ گهرزمین در مشهد مقابل فرش‌آرا با تساوی سه بر سه متوقف شده و با ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول ایستاده است، تیمی‌که می‌تواند در پایان هفته نهم رتبه خود را ارتقا بخشد.

آناصنعت قم دیگر تیمی محسوب می‌شود که فراتر از حد انتظارات ظاهر شد؛ قمی‌ها در هفته هشتم و در تبریز مقابل مس سونگون ورزقان در جو جهنمی سالن خانگی‌اش، یک امتیاز ارزشمند گرفتند و با تنها یک شکست تا امروز، ۱۵ امتیازی هستند و در جایگاه چهارم قرار دارند.

مقاومت البرز - سن‌ایچ ساوه

مقاومت البرز در دیدار هفته هشتم لیگ برتر خود مقابل آلومینیوم اراک عملکرد خوبی ارائه نکرد و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. مقاومتی‌ها با یک برد، یک تساوی و تحمل شش شکست هم‌اکنون با چهار امتیاز در انتهای جدول کنار فولادزرند ایرانیان قرار گرفته‌اند.

شرایط سن‌ایچ ساوه اما متفاوت‌تر است؛ آن‌ها دو پیروزی و شش شکست (به‌مانند مقاومت البرز) که غیرقابل پیش‌بینی هم بود، شش امتیاز دارند و در رده یازدهم قرار دارند. به این ترتیب نتیجه بازی امروز برای هر دو تیم مهم است تا بلکه بتوانند با سه امتیاز حساس، چند پله در جدول صعود کنند و از منطقه خطر دور شوند.

پالایش‌نفت بندرعباس - فولادزرند ایرانیان

پالایش‌نفت بندرعباس که نخستین تجربه حضور در سطح اول فوتسال ایران را پشت‌سر می‌گذارد قبل از تعطیلی لیگ برتر در برابر سفیرگفتمان تهران شش‌تایی شد و هم‌اکنون با دو برد، سه تساوی و سه شکست از هشت بازی فقط ۹ امتیاز دارد و در جایگاه نهم قرار دارد.

فولادزرند ایرانیان هم در اصفهان مقابل گیتی‌پسند حرفی برای گفتن نداشت و سه بر یک تن به شکست داد؛ این تیم که دو فصل است در لیگ برتر فوتسال حضور دارد با سه تساوی و پنج شکست به قعر جدول چسبیده است و حتی یک برد هم در کارنامه ندارد، روندی که می‌تواند به سقوط آن‌ها منجر شود.

مس سونگون ورزقان - پوشاک حافظ ساری

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با مهره‌های باتجربه‌تر و البته مسن‌تر، تا پایان هفته هشتم با ۲۰ امتیاز روی پله دوم جدول رده‌بندی قرار دارد؛ آن‌ها مقابل آناصنعت قم به تساوی غیرمنتظره و پرگل چهار بر چهار رسیدند و برای جلوگیری از اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند محکوم به شکست دادن پوشاک حافظ ساری هستند.

پوشاک حافظ ساری یکی از تیم‌های پرحاشیه لیگ برتر فوتسال کشورمان است، پوشاک حافظ گرچه شهرداری ساوه را با نتیجه سه بر دو شکست داد اما شرایط خوب روحی ندارد و با یک پیروزی، یک تساوی و شش شکست حضور روی رتبه دوازدهم جدول را می‌بیند.

گیتی‌پسند اصفهان - فرش‌آرای مشهد

گیتی‌پسند با محمد کشاورز و یک جین جوان جویای‌نام تا امروز کاری کرده کارستان و از هشت بازی هر هشت دیدار را با پیروزی به پایان رسانده است. گیتیزن‌ها می‌توانند با شکست دادن فرش‌آرا همچنان خودشان را بخت اول قهرمانی بدانند و می‌توانند با ۲۷ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن، شدت لرزه بر تن هر تیم را بیشتر کنند.

فرش‌آرای مشهد همواره یکی از گربه‌سیاه‌های گیتی‌پسند در سال‌های اخیر بوده است و می‌خواهد روند پیروزی‌های متوالی و عجیب گیتی‌پسند را از بین ببرد؛ البته فرش‌آرا که با تساوی مقابل گهرزمین سیرجان به اصفهان رفته، با ۱۱ امتیاز جایگاه ششم جدول را از آن خود کرده است.

کد خبر 695938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.