توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر تبریز با افتتاح استادیوم قویدل

شهردار منطقه چهار تبریز از توسعه زیرساخت‌های ورزشی با افتتاح استادیوم پنج هزار نفری شهید قویدل در این منطقه خبر داد.

هادی مقدم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره جدید مدیریت شهری، بر توسعه ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزشی است که در این راستا استادیوم پنج هزارنفره شهید قویدل در مساحت هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

وی افزود: استادیوم فوتبال شهید قویدل دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت پنج هزار نفر، ساختمان رختکن در دو طبقه، چهار برج روشنایی و پارکینگ است.

شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به تداوم عملیات توزیع آسفالت در سطح منطقه خاطرنشان کرد: در راستای مناسب‌سازی مسیر تردد و رفاه حال شهروندان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴ هزار تن آسفالت در سطح حوزه استحفاظی منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته بیش از هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه از جمله خیابان‌های حکم‌آباد، شریعتی، برق لامع و سایر معابر اصلی و فرعی توزیع شده است.

مقدم‌زاده از جمع‌آوری و ساماندهی وانت‌بارها در سطح منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال، ۴۶ دستگاه خودرو و ۱۲۱ طَبَق میوه‌فروشی از سطح معابر منطقه جمع‌آوری شده‌اند.

شهردار منطقه چهار تبریز گفت: با توجه به بافت پرتراکم منطقه و پاسخ به مطالبات شهروندان برای رفع سد معبر، این مهم را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت منطقه با جدیت دنبال می‌کنیم.

کد خبر 695936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hl IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    انحصار گرایی شهرداری تبریز در مورد اماکن ورزشی نه تنها باعث توسعه ورزش به ویژه فوتبال نشده بلکه قیمتهای استفاده از این اماکن هم خیلی زیاد شده . چون تمام امکانات رو در اختیار خودشون گرفتن به هر قیمتی که بخوان در اختیار جوانان قرار میدن و جیب خودشون رو پر میکنن. سازمان ورزش شهرداری پر شده از کارکنانی که توصیه شده از طرف اعضای شوراهای شهر و مقامات هستن و حقوق خودشون رو از طریق گران فروشی امکانات ورزشی به جوانان شهر در میارن
  • غ .ش IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شهرداری تبریز محل قدیم کشتار تبریز را محوطه بزرگی بود تکه تکه فروخت برای آپارتمان سازی مقداری را هم تحت عنوان فرهنگسرای الغدیر حفظ کرده که دارد یواش یواش آن را هم تکه تکه به عنوان تجاری می فروشد و قسمتی را هم به عنوان استادیوم ۵ هزاری در یک منطقه پر تراکم ساخته است که در آنجا حتی جای پارک هم در نظر گرفته نشده است و معلوم نیست مشکل تردد در خیابان پر از تعمیرکار اتومبیل کشاورز را چگونه حل خواهد کرد.