نمایش درخشان لژیونرهای والیبالیست ایران در لیگ‌های روسیه و ترکیه

میلاد عبادی‌پور و بردیا سعادت عملکرد موفقی در ترکیب تیم‌های خود در سوپرلیگ روسیه و ترکیه نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بردیا سعادت که بهروز عطایی علاقه‌ای به استفاده از وی نداشت و در هر چهار تورنمنت ملی امسال از والیبالیست جوان کشورمان استفاده نکرد، یکی از بازیکنان خوب سوپرلیگ ترکیه در رقابت‌های فصل گذشته بود و به‌نظر می‌رسد امسال از انگیزه‌های دو چندانی برخوردار است تا با عملکرد درخشان خود در بخش ملی نیز به اهداف خود دست پیدا کند.

بردیا سعادت که در بازی اول تیم جدید خود یعنی آلانیااسپور مقابل تورشاد عملکرد درخشانی داشت، در مسابقه دوم نیز فوق‌العاده ظاهر شد و در جریان تقابل با جزیره توانست با کسب ۲۲ امتیاز و آمار خیره‌کننده ۸۰ درصد موفقیت در حمله پیروزی تیمش در این رقابت را رقم بزند.

در تیم جیزره نیز دو بازیکن ایرانی حضور داشتند که آرمین افشین‌فر و احسان دانش‌دوست روبه‌روی تنها ایرانی آلانیااسپور قرار گرفتند و در کل بازی به ترتیب موفق به کسب ۹ و ۸ امتیاز برای تیم‌شان شدند.

همچنین میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش والیبال ایران که در سال جاری تصمیم گرفت برای اورال اوفا روسیه بازی کند در هفته نخست سوپرلیگ روسیه به مصاف تیم فاکل رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد، این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود والیبال فاکل به اتمام رسید.

میلاد عبادی‌پور در این رقابت برای تیمش درخشید و توانست ۲۶ امتیاز برای اورال اوفا کسب کند، درخشش عبادی‌پور بازیکن ایرانی اورال‌اوفا البته در این رقابت کافی نبود تا تیم وی در هفته اول مسابقات سوپر لیگ روسیه شکست بدی را تجربه کند.

کد خبر 695921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.