اجرای طرح امنیت محله‌محور با رویکرد دستگیری محکومین متواری در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جلب و دستگیری محکومین متواری در سطح استان با دستگیری ۲۱ محکوم متواری در حوزه جرایم سرقت، جعل، کلاهبرداری و جنایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، عبدالمجید کرمی اظهار کرد: اجرای طرح امنیت محله‌ محور با رویکرد جلب و دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب قضائی با تلاش مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه در تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح هرمزگان طی مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای خوب این طرح، افزود: در اجرای این طرح ۴۸ ساعته تعداد ۲۱ محکوم متواری در حوزه جرایم سرقت، جعل، کلاهبرداری و جنایی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با تأکید بر اینکه پلیس متولی نظم و امنیت در جامعه است و به عنوان ضابط قضائی با جدیت و قاطعیت تمام نسبت به دستگیری مجلوبین و محکومان فراری وتحت تعقیب قضائی اقدام خواهد کرد، تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه و افزایش رضایتمندی آحاد افراد جامعه از عملکرد فراجا در جامعه این طرح نیز به صورت مستمر و تا پایان سال ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 695903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.