زمین‌های شهرک های صنعتی باید در چارچوب یک ضوابط خاص واگذار شود

استاندار کرمانشاه گفت: زمین‌های شهرک صنعتی باید در چارچوب یک ضوابط خاص و به افراد دارای اهلیت واگذار شود و در صورت ناتوانی در اجرای پروژه مذکور، این ظرفیت در اختیار دیگران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر امروز _شنبه، بیست و دوم مهرماه_ در نشست شورای اشتغال استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد، با تاکید بر اهمیت شهرک‌های صنعتی برای پیشرفت استان، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به رشد استان در حوزه‌های مختلف تولید، اشتغال و صادرات کمک می‌کند و جزو اولویت‌های استان است.

وی با تاکید بر اهلیت سرمایه‌گذاران، افزود: زمین‌های شهرک صنعتی باید در چهارچوب یک ضوابط خاص و به افراد دارای اهلیت واگذار شود و در صورت ناتوانی در اجرای پروژه مذکور، این ظرفیت در اختیار دیگران قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در شهرک‌های صنعتی و کشاورزی فاصله میان موافقت‌ها تا اقدامات اجرایی و تحقق اهداف این واگذاری باید، روشن و شفاف باشد.

وی همچنین مولدسازی را راهکاری برای اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره در استان دانست و گفت: در نشست اخیر با معاون اول رئیس‌جمهور بر مولدسازی و تهاتر اموال مازاد به عنوان یک راهکار مناسب برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه‌های مختلف تاکید شد.

صحرایی تاکید کرد: مولدسازی فرصتی بسیار مناسب برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌کاره است و همه مدیران موظفند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه گزارش توزیع اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سال ۱۴۰۲ و برنامه توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای و همچنین برنامه توسعه خوشه‌ها و شبکه‌های کسب و کار و گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سنواتی استان ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 695898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.