کارشناس رسمی دادگستری استان مرکزی دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از کارشناسان رسمی این دادگستری به علت دریافت رشوه از طرفین پرونده، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی امروز_ شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ با اشاره به برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با هرگونه فساد در درون و بیرون مجموعه عدلیه، اظهار کرد: در یک مورد از جرایم در این زمینه، یکی از کارشناسان رسمی دادگستری با دریافت مبالغی از یکی از طرفین پرونده‌ها، نظریه کارشناسی خود را به نفع وی اعلام می‌کرد.

وی افزود: با رصد و پیگیری‌هایی که حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی داشت، مشخص شد این کارشناس مبلغی بالغ بر ۷۰ برابر دستمزد کارشناسی از متقاضی دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این فرد به هنگام اخذ رشوه از یکی از طرفین پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد و پرونده وی در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.

وی از مراجعان به مجتمع‌های قضائی استان مرکزی خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام عبد المهدی موسوی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰، در شناسایی سو جریان‌های مالی و فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه، قوه قضائیه در استان، با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی، همکاری کنند.

کد خبر 695860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.