۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص یافت

شهردار اردبیل از اختصاص و تزریق ۵۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران، برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری شهردار اردبیل به همراه میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی و نقی باقرزاده، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری با حضور در تهران با محمد آئینی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل بازآفرینی شهری ایران دیدار و پیگیر دستاوردهای اجلاس ملی معماری و شهرسازی و اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل شد.

محمود صفری با بیان این‌که در برگزاری اجلاس ملی معماری و شهرسازی به میزبانی اردبیل خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های بازآفرینی شدیم، افزود: با پیگیری‌ها و مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تداوم پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل اختصاص یافت.

وی با اشاره به این‌که بازآفرینی بافت فرسوده، گامی برای توسعه پایدار شهری است، ادامه داد: با میزبانی برای ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها موفق به جذب این اعتبار شدیم، البته قطعاً این رقم برای تداوم و اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری کفایت نخواهد کرد و شهرداری همواره تزریق اعتبار به پروژه‌ها را در دستور کار دارد.

شهردار اردبیل از اجرا یا تداوم ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری خبر داد و تصریح کرد: احداث پارک شش هکتاری میراشرف، احداث خانه محله و تکمیل خانه سلامت در گلمغان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و احداث مجموعه سالن ورزشی در محله ایران‌آباد و همچنین ایجاد راه دسترسی و بهسازی معابر محله ایران‌آباد از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهری است.

وی در ادامه گفت: احداث کلانتری ۱۶ در محله گلمغان و همچنین طرح و اجرای کف‌سازی و جداره‌سازی محله معمار از دیگر برنامه‌ها بود که هر دو پروژه در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده‌است.

صفری با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی تمامی پروژه‌های بازآفرینی شهری مطلوب است و عملیات عمرانی در هیچ پروژه‌ای در این زمینه تعطیل نیست، بیان کرد: تمام تلاش شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر توسعه شهر اردبیل در تمامی ابعاد و ایجاد زیرساخت‌های شهری جهت رفاه حال شهروندان و افزایش روحیه و نشاط است.

کد خبر 695847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.