راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد در شهرستان هرند

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان در شهرستان هرند خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رسول شفیع زاده اظهار کرد: در راستای سیاست‌های معاونت بهداشت، امداد و درمان فراجا مبنی بر تمرکززدایی خدمات پزشکی و درمانی به آحاد مردم از مرکز استان به سایر شهرستان‌ها، آزمایشگاه تشخیص اعتیاد با حضور سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، در شهرستان هرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد برای انجام معاینات گواهینامه رانندگی و صدور دفترچه‌های سلامت رانندگان با هدف خدمت‌رسانی مضاعف و دسترسی سریع و آسان مردم به این خدمات و تکریم ارباب رجوع انجام شده است.

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد شهرستان هرند از سال ۱۴۰۰ کلید خورده بود که به همت و تلاش مردم و مسئولان و اتحادیه کامیون‌داران شهرستان هرند و با پیگیری‌های مداوم و بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت بهداد پلیس استان اصفهان سرانجام تکمیل و در هفته انتظامی امسال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اکنون تنها در مرکز استان یک واحد آزمایشگاه تشخیص اعتیاد مربوط به انجام معاینات گواهینامه و صدور دفترچه سلامت رانندگان خودروهای اتوبوس و کامیون فعال است، ادامه داد: برابر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نظر است آزمایشگاه‌های اعتیاد طی آینده‌ای نزدیک در سه شهرستان فریدن، نجف آباد و شهرضا راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 695821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.