دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش در ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش در راستای اجرای طرح انتظام‌بخشی حاشیه زاینده‌رود، پل‌های تاریخی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: به‌منظور ارتقای سطح امنیت عمومی در نقاط جرم‌خیز، آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم طرح انتظام‌بخشی طول حاشیه زاینده‌رود، پل‌های تاریخی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود ظرف ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

وی با اشاره به دستاوردهای خوب این طرح افزود: در طرح مذکور هشت سارق، ۱۲ اراذل و اوباش، پنج نفر مزاحم نوامیس و شش معتاد متجاهر دستگیر و ۲۵ تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی متخلف در این طرح خبر داد و گفت: تمام متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد نخواهد داد، شهروندان نیز هرگونه مورد مشکوک و جرمی را مشاهده کردند، آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 695819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.