۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
اصفهان در انتظار کاهش دما

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهش کمینه دما تا اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: از روز دوشنبه بعدازظهر در بیشتر مناطق استان افزایش ابر خواهیم داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار تا اواسط هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه غربی استان احتمال طوفان لحظه‌ای و در مناطق شرقی احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: طی روز دوشنبه از بعدازظهر در بیشتر مناطق استان افزایش ابر خواهیم داشت، کمینه دما تا اواخر هفته روند کاهشی دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خمینی‌شهر با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و بویین‌میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 695807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.