برگزاری مزایده‌های ۱۴۰ ردیف کالا در انبارهای اموال تملیکی هرمزگان

رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مزایده‌های فروش ۱۴۰ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان به ارزش پایه ۶۶۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه در خصوص لزوم نظارت مستمر مسئولان قضائی به منظور ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه بازدیدهای مستمر و تمهیدات اتخاذ شده از تیم بازرسی دادگستری هرمزگان با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده سراسری شماره ۵۸۰ اموال تملیکی این استان از بیستم تا بیست‌وهفتم مهرماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۲۷ ردیف از جمله تعداد قابل توجهی خودروهای سواری و ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی (دامپتراک) به ارزش پایه ۹۸ میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۱ اموال تملیکی استان هرمزگان نیز از روز بیست‌وچهارم تا بیست‌ونهم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مزایده، ۱۱۳ ردیف کالا به ارزش پایه ۵۷۰ میلیارد تومان جهت فروش ارائه خواهد شد.

قهرمانی تصریح کرد: مزایده شماره ۵۷۹ اموال تملیکی استان هرمزگان نیز از هجدهم مهرماه آغاز شده است و تا بیست‌وسوم مهرماه ادامه دارد و در جریان برگزاری آن، ۷۳ ردیف کالا به ارزش ۴۹۰ میلیارد ریال به فروش می‌رسد.

کد خبر 695773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.