افزایش جنایات خشونت‌آمیز در واشنگتن

جنایات خشونت‌آمیز در واشنگتن به شدت در حال افزایش است، به‌طوری‌که میزان قتل و سرقت اتومبیل آمار نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افزایش قابل توجه جنایات در مناطقی از واشنگتن که پیش‌تر امن تلقی می شده است، مسئولان نظم عمومی شهر را برای انجام احتیاط‌های لازم به تکاپو انداخته است.

جنایاتی که بیشترین افزایش را در پایتخت آمریکا داشته شامل قتل و سرقت ماشین است. گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد که جنایات و جرایم نوجوانان نیز در حال افزایش است.

اگرچه میزان قتل در این شهر بسیار کمتر از سطوح دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ است، در سال‌های اخیر به‌طور پیوسته افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۲، تقریباً ۱۰ درصد کاهش در میزان قتل اعلام شده بود، اما اکنون قتل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش جنایات خشونت‌آمیز در واشنگتن

جرایم خشونت‌آمیز در واشنگتن نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته است. از سال ۲۰۲۳، نرخ جرایم مالی مانند سرقت و دزدی ۶۲ درصد بیشتر از نرخ کلی ملی گزارش شده است.

سرقت وسایل نقلیه موتوری در ابتدای همه‌گیری کووید -۱۹ در آمریکا شروع به افزایش کرد و همچنان روند صعودی دارد. در نیمه اول سال ۲۰۲۳، سرقت وسایل نقلیه موتوری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، بر اساس اطلاعات ۳۲ شهر، حدود ۳۴ درصد افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، سرقت وسایل نقلیه موتوری ۱۰۴ درصد بیشتر از نیمه اول سال ۲۰۱۹ بوده است.

کد خبر 695725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.