امیرعبداللهیان چگونه از لبنان به سوریه رفت؟

یک دیپلمات در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از طریق مرز زمینی لبنان به سوریه سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر پنجشنبه هم‌زمان با اعلام سفر وزیر امور خارجه ایران به سوریه، رژیم صهیونیستی با حمله موشکی به دو فرودگاه حلب و دمشق سعی در اخلال برای انجام این سفر شد.

در ادامه وزارت دفاع سوریه هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به دو فرودگاه بین‌المللی دمشق و حلب، تأیید کرد که باندهای این دو فرودگاه دچار خسارت شده و فعالیت آن‌ها به صورت موقت متوقف شده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه تأکید شد: این‌گونه تجاوزگری‌ها در راستای تلاش مذبوحانه دشمن جنایتکار صهیونیستی برای منحرف کردن توجه از جنایات خود در غزه قرار دارد و بخشی از رویکرد مستمر تل‌آویو برای حمایت از گروه‌های تروریستی است که ما با آن‌ها در حال مبارزه هستیم و بازوی مسلح رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهند.

روز گذشته الله‌کرم مشتاقی، دیپلمات ارشد سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت در این باره نوشت: «رژیم کودک‌کش تصور می‌کرد اگر فرودگاه دمشق و حلب را بزند می‌تواند جلوی ‎دیپلماسی انقلابی جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار با مقامات ارشد عراق و لبنان، از مرز زمینی لبنان وارد سوریه شد. ایران به تلاش‌های همه‌جانبه خود برای جلوگیری از جنایات رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داد.»

کد خبر 695685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.