جانشین مانوئل نویر در بایرن‌مونیخ مشخص شد

بایرن مونیخ می‌خواهد مانوئل نویر دروازه‌بان و کاپیتان قدیمی خود را کنار گذاشته و گرگور کوبل از بوروسیا دورتموند را جایگزین او کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از نشریه فرانسویFoot Mercato، بایرن‌مونیخ تصمیم گرفته است که گرگور کوبل دروازه‌بان بورسیا دورتموند در نهایت جانشین مانوئل نویر بازیکن ۳۷ ساله‌اش شود، مردی که در تعطیلات زمستانی قبلی، به پیست اسکی رفته بود و از ناحیه آسیب دید.

کوبل اخیراً قرارداد خود را بدون بند فسخ، تا سال ۲۰۲۸ با دورتموند تمدید کرد و دستمزدش را افزایش داد. با این حال، این اتفاق، باعث نمی‌شود که او نتواند راهی بایرن‌مونیخ شود.

این نشریه فرانسوی مدعی است که دورتموند ممکن است ۷۰ میلیون یورو از حریف خود در بوندسلیگا بخواهد، تا رضایت‌نامه دروازه‌بان سوئیسی را صادر کند. گفته می‌شود که بایرن و کوبل به طور مداوم بر سر انتقال احتمالی او، در تماس بوده‌اند.

بایرن همچنین، یان سامر از بوروسیا مونشن گلادباخ را در ژانویه به خدمت گرفته بود، با این حال، این قرارداد دائمی نشد و این ملی پوش سوئیسی در تابستان امسال باشگاه را ترک کرد تا به اینترمیلان بپیوندد.

بایرن اگر بخواهد این دروازه‌بان را زودتر رقبای خود به خدمت بگیرد، باید سخت تلاش کند تا قیمت درخواستی دورتموند را پایین‌تر بیاورد.

کد خبر 695671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.