شایعات تمدید نشدن ماموریت اداری شهردار ارومیه خلاف واقع است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نشر شایعات از سوی برخی افراد مبنی بر اتمام ماموریت شهردار ارومیه و تایید نشدن آن از سوی مقامات گفت: شهردار ارومیه را شورای اسلامی شهر در چارچوب قانون انتخاب و وزیر کشور منصوب کرده است و تا پایان دوره به خدمت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارومیه را در سال ۱۴۰۲ کارگاه عمران و سازندگی نام‌گذاری کرده‌ایم و آسفالت‌ریزی گسترده، احداث پارک و جدول‌گذاری را انجام می‌دهیم.

وی افزود: پروژه دوربرگردان المهدی یک هفته بعد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و دلیل تأخیر ۱.۵ ماهه در افتتاح آن، عبور فیبرنوری و وجود شبکه فاضلاب بود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی خاطرنشان کرد: طی شش ماه کاری، این پروژه را تحویل خواهیم داد، اما زمان افتتاح آن به شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

مصطفی‌زاده اضافه کرد: زیرگذر امام علی (ع) برای آغاز عملیات عمرانی و انتخاب پیمانکار به سامانه ستاد ارجاع شده است و به‌زودی اقدامات آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارراه مخابرات نقطه ترافیکی ناراحت‌کننده برای شهروندان است و با یک شرکت دولتی در حال رایزنی هستیم که اقداماتی را در این چهارراه آغاز کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به قیمت‌گذاری ارزش منطقه‌ای معاملاتی که به‌تازگی خبرساز شده بود، تصریح کرد: امور مالیاتی ضرایب را ۱۰ برابر کرده است، شورای اسلامی شهر نیز به موضوع ورود کرده و ضرایب را کاهش داده است و مصوبه‌ای را در این راستا تصویب کرد.

مصطفی‌زاده گفت: مبالغ از شهروندانی که هزینه‌های نامتعارف و بالایی دریافت شده بود، با اصلاح هزینه‌ها عودت داده می‌شود و مصوبه قبلی را لغو کرده‌ایم.

وی با اشاره به نشر شایعات از سوی برخی افراد مبنی بر اتمام مأموریت شهردار ارومیه و تأیید نشدن آن از سوی مقامات مربوطه تأکید کرد: شهردار ارومیه را شورای اسلامی شهر در چهارچوب قانون انتخاب و وزیر کشور منصوب کرده است و تا پایان دوره به خدمت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 695667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.