ارائه خدمات جدید شهرداری در اپلیکیشن «اصفهان من»/ افزایش قابلیت‌های «اصپاک» در آینده نزدیک

شهردار اصفهان گفت: معتقدم زمان آن فرارسیده است که همه شهروندان اصفهان اپلیکیشن«اصفهان من» را از نشانی app.isfahan.ir نصب کنند، چراکه بسیاری از خدمات جدید شهر از جمله «اصپاک» روی این سامانه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: شهر اصفهان طی دو هفته اخیر، میزبان برنامه‌ها و رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی بود که آخرین اتفاق، میزبانی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بود.

وی با اشاره به برگزاری آخرین ویژه برنامه این جشنواره در شب گذشته با حضور ۱۰ هزار نفر از مردم در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افزود: اصفهان شایستگی خود را در میزبانی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان نشان داد و بر اساس اعلام مسئولان در مراسم اختتامیه، شهر اصفهان سال آینده نیز، میزبان این جشنواره خواهد بود.

بهره‌برداری از پردیس سینمایی کودک تا سال آینده

شهردار اصفهان تصریح کرد: در مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان قول دادیم در شهر رویاها یک پردیس سینمایی ویژه کودکان احداث کنیم، تلاش داریم این پردیس سینمایی را برای سال آینده جشنواره به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: پیش از این به شهروندان شهر اصفهان قول راه‌اندازی سامانه‌ای را به اسم «اصپاک» داده بودیم که شهروندان برای تحویل پسماند خشک به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، راحت‌تر این فرایند را طی کنند.

قاسم‌زاده توضیح داد: بر اساس سامانه «اصپاک» روش گذشته، یعنی جمع‌آوری پسماند از درِ منازل توسط خودروهای پسماند در محلات تسهیل‌تر شد، به این صورت که مردم می‌تواند سامانه «اصپاک» را از اپلیکیشن «اصفهان من» دانلود و از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: طبق سامانه «اصپاک» مردم تماس گرفته یا پیام گذاشته و مطابق با زمانی که خود در منزل هستند و تمایل داشته باشند، پیک سیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به درِ منزل شهروند مراجعه می‌کند و پسماند را تحویل می‌گیرد.

نخستین خدمتی که در این سامانه «اصپاک» برای شهروندان قرار داده شده و فعال است، بیمه آتش‌سوزی منزل تا سقف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌ازای ۵۰ امتیاز است.

شهردار اصفهان گفت: معتقدم زمان آن فرارسیده است که همه شهروندان اصفهان اپلیکیشن«اصفهان من» را از نشانی app.isfahan.ir نصب کنند، چراکه بسیاری از خدمات شهر از جمله خدمت جدید «اصپاک» روی این سامانه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سامانه پیش‌بینی شده است که به شهروندان در برابر تحویل پسماند خشک امتیاز می‌دهیم، اگر این پسماند تحویلی به ۲۵ کیلوگرم یا ۵۰ امتیاز برسد، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: نخستین خدمتی که در این سامانه «اصپاک» برای شهروندان قرار داده شده و فعال است، بیمه آتش‌سوزی منزل تا سقف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌ازای ۵۰ امتیاز است، البته به‌زودی خدمات جدیدی به این سامانه «اصپاک» مثل کیف پول افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق این کیف پول شهروندان می‌توانند از هزینه آن برای استفاده از خدمات شهرداری در سطح شهر استفاده کنند، در حال حاضر پسماند را به صورت مخلوط دریافت می‌کنیم، اما با توجه به شب‌نشینی‌ها و دورهمی‌ها در شب‌های جمعه شهروندان، در نظر داریم پیک سیار جمع‌آوری پسماند برای روزهای جمعه فعال شود و با مراجعه به در منازل شهروندان، پسماند تر همچون پوست‌های میوه را تحویل گیرد.

کد خبر 695643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.