مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به فارس ۳ برابر شد

استاندار فارس گفت: بیش از سه برابر مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان فارس برای بار دوم پیشنهاد شده است که امیدواریم مورد تایید دولت قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه شامگاه جمعه_ بیست و یکم مهر ماه_ در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس جمهور و شماری از اعضای هیأت دولت سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات ۱۱ برابری نسبت به سفر اول آیت الله رئیسی برای سفر دوم پیشنهاد شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم ۱۰۳ نقطه حادثه خیز استان فارس بهسازی شده است.

استاندار فارس اضافه کرد: این اراده در سطح استان وجود دارد که وضعیت نامناسب بافت تاریخی شهر شیراز از وضعیت نامناسب کنونی درآید البته با توجه به حفظ و احیا میراث فرهنگی و تاریخی ارزشمندی که در دل این منطقه وجود دارد.

ایمانیه تصریح کرد: در سفر کنونی رئیس جمهور به استان فارس پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی بسیاری افتتاح شد و در اختیار اهالی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: شیراز کتابخانه مرکزی ندارد و اگر مورد قبول ریاست جمهوری قرار گیرد که بخشی از بودجه ساخت این مجموعه تأمین شود این آمادگی نیز وجود دارد که نیمی از اعتبارات ساخت کتابخانه مرکزی شیراز در استان فارس تأمین شود.

استاندار فارس در پایان از ریاست جمهور درخواست کرد که مجوز مولدسازی به استان داده شود تا به واسطه آن بخش اعظم پروژه‌های نیمه تمام فارس تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 695615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.