انفجار منزل مسکونی در رشت ۱ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از انفجار یک منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انفجار یک منزل مسکونی در رشت عصر امروز_ جمعه بیست و یکم مهرماه_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله هفت خودرو اطفای حریق و نجات به همراه ۱۹ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا (ع) آج بیشه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، نسبت به درخواست تیم اورژانس به منظور امدادرسانی به مرد حدوداً ۳۵ ساله که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود، اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه فرد مصدوم با بیش از ۶۰ درصد سوختگی اعلام و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: بر اساس شواهد و مستندات اولیه، نشت گاز عامل انفجار در منزل مسکونی بوده است.

وی با بیان اینکه انفجار گاز باعث تخریب درها، دیوارها، شیشه‌ها و سقف خانه شد، اظهار کرد: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است و جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به شهروندان توصیه کرد؛ شهروندان هنگام ورود به منزل و یا محل کار جدید حتماً اتصالات گاز و برق را شناسایی و نسبت به ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با ۳۸۰ نیروی انسانی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتورسیکلت در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 695609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.