رئال‌ مادرید به دنبال مدافع آینده‌دار میلان

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید مشتاق است تا در تابستان آینده، مالیک تیاو را از میلان به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، سران باشگاه رئال‌مادرید مایلند مالیک تیاو مدافع مرکزی آلمان را به تیم خود اضافه کنند تا ضعف‌های خط دفاعی را کاهش دهند.

آنها مایلند حدود ۲۰ میلیون یورو (۱۷.۲۸ میلیون پوند / ۲۱ میلیون دلار) برای تیاو بپردازند، مردی که از نظر مربیان یک پشتیبان عالی برای ادر میلیتائو و دیوید آلابا، است‌.

تیاو خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از ترکیب دفاعی تیم استفانو پیولی تثبیت کرده و ۹ بار برای روسونری در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است. او همچنین اولین بازی ملی خود را برای آلمان مقابل لهستان در اوایل ماه ژوئن انجام داده است و چشم‌انداز درخشانی برای آینده ژرمن‌ها محسوب می‌شود.

رئال‌مادرید می‌تواند در حال حاضر با توافق کند. آن‌ها در این فصل، پس از پارگی رباط صلیبی قدامی میلیتائو، دچار مشکلات زیادی در دفاعی شده‌اند. علاوه بر این، مصدومیت‌های خفیف آلابا و فرلاند مندی، کارلو آنچلوتی را مجبور کرده که در چند بازی، از ادواردو کاماویگا در دفاع استفاده کند.

اورلیان شوامنی هم حتی مجبور شد به عنوان مدافع میانی در مقابل اوساسونا به میدان برود، زیرا سرمربی ایتالیایی زمانی که ناچو در مقابل خیرونا اخراج شد، با کمبود مدافع میانی رو به رو گشت‌.

کد خبر 695576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.