معنویت با نظامی‌گری در ارتش پیوند خورده است

رئیس عقیدتی سیاسی توپخانه ۵۵ ارتش اصفهان گفت: معنویت با نظامی‌گری در ارتش با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد زارع امروز-جمعه ۲۱ مهرماه- در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش اظهار داشت: وجود سازمان فرهنگی در یگان‌های نظامی وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با دیگر کشورها است که این نهاد توانسته پیوند معنویت را با فعالیت‌های نظامی ایجاد کند.

وی افزود: سازمان عقیدتی و سیاسی در نیروهای مسلح از جمله ارتش ایران فرصت‌های معنوی و فرهنگی را برای کارکنان وظیفه، کادر و خانواده‌های آنان به وجود آورده و برای رشد فکری و بصیرتی تلاش دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی توپخانه ۵۵ ارتش اصفهان با اشاره به روحیه جهادی و معنوی کارکنان ارتش تصریح کرد: معنویت با نظامی‌گری در ارتش کشورمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیوند یافته و تحول خاصی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف روحیه معنوی، فرهنگی، مذهبی، جهادی و مقاومت نیروهای ارتش دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش از زمان تأسیس تاکنون تأثیرات زیادی برای تربیت و جهت دهی فکری داشته و در این ایام فعالیت‌ها شمارش و معرفی می‌شود.

حجت الاسلام زارع اجرای مسابقات قرآنی، دوره‌های آموزشی، مسابقات، فعالیت‌های نشاط آور و بصیرت افزایی را از جمله برنامه‌های عقیدتی و سیاسی ارتش بیان کرد و یاد آورشد: خانواده‌های نظامیان نیز از این برنامه‌ها بهره می‌برند و آرامش خاطر در برابر آسیب‌ها پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای سرباز وظیفه در دوران جوانی که در ارتش خدمت می‌کنند علاوه بر فعالیت‌های نظامی از فعالیت‌های فرهنگی این نهاد بهره می‌برند.

رئیس عقیدتی سیاسی توپخانه ۵۵ ارتش اصفهان با بیان اینکه نیروهای ارتش مخلصانه برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند، گفت: پرسنل ارتش تمام تلاش خود را برای حفظ وطن بکار گرفته و صادقانه با بهره‌گیری از ظرفیت و توان نظامی روز کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با رسوخ در معنویت و اعتقادات نیروهای مسلح قصد رسیدن به اهداف خود را دارد، گفت: تعهد نیروهای نظامی و پایبندی به اصول مانع این موفقیت دشمن شده و هیچ گاه دشمن جرأت حمله به کشور از راه‌های زمینی، هوایی و دریایی را ندارد.

کد خبر 695563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.