طوفان الاقصی شروع جدید جبهه مقاومت است

امام جمعه شهر دهدشت گفت: طوفان الاقصی شروع جدید جبهه مقاومت است و اگر خطایی از اسرائیل سر بزند تاوان سنگینی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر روز _جمعه، بیست و یکم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، با بیان اینکه هجوم از زمین و آسمان حماس به اسرائیل، قدرت پوشالی این رژیم جعلی را ثابت نمود، اظهار کرد: نیروهای رزمنده حماس، مسئولان ارشد صهیونیستی را در خواب اسیر کردند و نشان دادند هیمنه این رژیم پوچ و پوشالی است.

وی با اشاره به اینکه جریان مقاومت زنده‌، بیدار و هوشیار است، افزود: کسانی که می‌گویند ایران دخالت کرده به آن‌ها می‌گوئیم که ایران دخالتی نکرده است اما حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و اگر آن‌هایی که از خلیج خوک‌ها آمده‌اند مداخله کنند همه بازوان آن‌ها را قطع خواهیم کرد.

امام جمعه شهر دهدشت گفت: این تازه اول کار و شروع جبهه جدید مقاومت است و حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، زینبیون و فاطمیون آماده هستند.

وی به تهدید اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: شما توان مقابله با حزب‌الله و حماس را ندارید، امروز موشک‌های جبهه مقاومت به تل‌آویو رسیدند این‌ها فقط موشک‌های کوتاه‌برد هستند اگر صهیونیست‌ها ادامه دهند منابع مهم و استراتژی آن‌ها را به مخاطره می‌اندازیم.

وحدانی فر با بیان این‌که عده‌ای در داخل کشور می‌گویند ایران چرا مداخله می‌کند بیان کرد: این اسرائیل است که به تأسیسات هسته‌ای ما حمله می‌کند و دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رساند، تا کی برخی می‌خواهند نوکر اجانب باشند، اگر مسلمان نیستید ایرانی که هستید و غیرت داشته باشید.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم کارهای مهمی در حوزه راه‌ها انجام داده است گفت: کسی منکر خدمات نیست و ما تشکر می‌کنیم، حرف و گلایه ما از تبعیض‌هایی است که صورت می‌گیرد.

امام جمعه شهر دهدشت خاطرنشان کرد: چرا باید به مردم بی‌حرمتی و توهین شود و بیت‌المال با اولین باران از بین برود، راهداری کار کرده زیرسازی انجام داده اما پیمانکار، کار را رها کرده‌است، چه کسی این پیمانکار را انتخاب کرده که بیت‌المال اینگونه هدر می‌رود.

کد خبر 695554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.