نوید آزادی قدس به گوش می‌رسد

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه نوید آزادی قدس بیش از دهه‌های گذشته به چشم می‌آید، گفت: مردم فلسطین به عشق مقاومت اسلامی و ریسمان الهی که امام در مقاومت اسلامی ایجاد کرده است اهل مبارزه و نبرد شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌السلام رسول خواجه کریمی امروز- جمعه بیستم مهرماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار با اشاره به فداکاری نیروهای مقاومت اظهار کرد: سال‌ها است که جهان اسلام شاهد ظلم و ستم و هتک حرمت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه هویت رژیم جعلی صهیونیست همان شهرک نشینان مسلح هستند که بیشترین بی‌حرمتی را بر مردم فلسطین روا می‌دارند، گفت آمریکایی‌ها با وجود اینکه پیشرفته‌ترین ابزار نظامی را در دست دارند
از این تاکتیک نظامی نیروهای حماس سردرگم
شدند و فقط به صورت وحشیانه غزه را بمباران می‌کنند زیرا تصور دارند نیروهای حماس در غزه مستقر هستند.

امام‌جمعه خوانسار ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکتیک جوانان فلسطینی را هوشمندانه دانست زیرا
نیروهای حماس با حمله به مقر صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی ضمن دستگیری فرماندهان رژیم غاصب، ضربه سنگینی بر پیکره آنها وارد ساختند که قابل جبران نخواهد بود.

خواجه‌کریمی گفت: بسیاری از کشورهای عربی اعلام سازش و همکاری با نیروهای مقاومت کرده‌اند زیرا از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی ناراحت و عصبانی هستند، که امید است که به زودی غزه دوم در کرانه باختری ایجاد می‌شود.

وی گفت: ایران در حمایت از نیروهای حماس پیش رو است، اما رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها هنر ندارند که ایران را متهم به همکاری در حملات اخیر کنند زیرا می‌دانند اوضاع بدتری در انتظار آنها خواهد بود.

امام‌جمعه خوانسار با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها موقعیت و جایگاهی در جهان ندارند و به دنبال مظلوم نمایی هستند که نشان دهنده تحقیر آنها است، افزود: امروز شاهد فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی هستیم بنابراین حمایت از مردم فلسطین و آرمان آنها که همان آزادی قدس شریف است باید تداوم داشته باشد.

خواجه‌کریمی با بیان اینکه نوید آزادی قدس بیش از دهه‌های گذشته به چشم می‌آید، گفت: مردم فلسطین به عشق مقاومت اسلامی و ریسمان الهی که امام در مقاومت اسلامی ایجاد کرده است اهل مبارزه و نبرد شدند.

کد خبر 695552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.