شهرداری ارومیه به دنبال اخذ مصوبه جدید نباشد

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص رد مصوبه شورای شهر از سوی هیات حل اختلاف استان آذربایجان‌غربی و ضمن انتقاد از شرایط موجود گفت: اخذ مصوبه برای مصوبه و تبصره برای تبصره منطقی نیست.

توماج وحیدافشار در گفتگو با خبرنگار ایمنا و در واکنش به رد مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص موضوع افزایش غیرمتعارف عوارضات مازاد بر تراکم و ضرایب آن در شورای حل اختلاف استان به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی که دیروز پنج شنبه _بیستم مهرماه_ تشکیل یافته بود، اظهار کرد: امروز هر کس با نیتی روی مصوبه رد شده مانور می‌دهد اما وقتی به شورا آمده بود برای چندمین بار گفتم که شهردار برای قانون قانون و برای مصوبه مصوبه و برای تبصره تبصره از شورای شهر می‌خواهد که منطقی نیست.

وی افزود: در شرایط مملو از محافظه کاری از بام افتادن سهل بوده بلکه از زمین افتادن هم برایمان توأم با ترس شده است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در همان موقع از سوی بنده مطرح شد که قانون باید اجرا شود چرا که از ابتدای سال مردم به مشکل خورده‌اند اما چنان قانون را تفسیر و نهادهای نظارتی را بهانه کردند که شاهد شرایط فعلی شدیم.

وحیدافشار با اشاره به عدم نیاز برای مصوبه مجدد و سپس رد توسط هیئت تطبیق فرمانداری و مجدد ابرام برای تشکیل هیأت حل اختلاف استان تصریح کرد: این مشکل قبل از تشکیل شورای حل اختلاف اخیر و به صورت کاملاً قانونی بعد از کلی مشکل‌زایی برای مردم حل شده بود.

وی تأکید کرد: در این خصوص به صورت مکتوب سوال از شهرداری داشتم که پس از تذکرهای مکرر شفاهی طرح شد اما عدم وصول زدند ولی متنش را اجرایی کردند که اسنادش موجود است.

کد خبر 695541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.