آمریکا و اسرائیل عامل تفرقه بین جوامع اسلامی هستند

امام جمعه موقت تیران گفت: آمریکا و اسرائیل عامل تفرقه بین جوامع اسلامی و مسلمانان هستند و خروج آنان از خاورمیانه، آرامش را در منطقه برقرار می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین کریمی امروز-جمعه بیست‌ویکم مهرماه- در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به اتفاقات بین‌المللی در فلسطین اظهار کرد: قدرت و توان گروه مقاومت و حماس با لطف حضرت حق توانسته رژیم غاصب و سران ظلم را زمین‌گیر کند.

وی افزود: پیروزی وعده حقیقی و مهمی است که اسلام به مجاهدان داده و مسلمانان در برابر کفار پیروز خواهند شد و همین زمین‌گیری و کاهش توان دشمن در اتفاقات اخیر روزنه‌های امید را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: آمریکا و اسرائیل پس از این اتفاقات دیگر جایگاه و قدرت قبلی را نداشته و در محاصره دیگر قدرت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دولت‌های ظالم باید پایگاه‌های نظامی خود را در مناطق مختلف جمع‌آوری کنند، تصریح کرد: اگر آنان پایگاه‌های ظالمانه خود را جمع نکنند همین گروه‌های مقاومت سیلی محکمی به آنان زده و از صحنه روزگار جمعشان خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه نباید نسبت به جوامع اسلامی بی‌تفاوت باشیم، اذعان داشت: برخی اخیراً و حتی در گذشته حمایت کشورمان از مردم ملت‌های اسلامی و توجه به اتفاقات را مورد اشکال و نقد قرار می‌دادند در حالی که مسلمانان باید وفاق و همدلی با یکدیگر در برابر دشمنان داشته باشند.

وی اضافه کرد: حمایت از مسلمانان جهان و حضور در سوریه و دفاع از ملت مظلوم آن کشور مانع از حضور داعش در کشور ما و کشتار ملت ایران شد و نباید این مجاهدت‌ها را مورد بی‌مهری قرار داد.

امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه رسانه‌های غربی به دنبال تحریف اساسی و واقعیت جنگ‌های اخیر هستند، گفت: باید نسبت به این مسائل و تحلیل‌ها مراقب باشیم که دچار فریب رسانه‌ای نشویم.

وی همچنین با اشاره به ناآرامی که آمریکا در منطقه خاورمیانه ایجاد کرده اظهار کرد: ناامنی و اختلاف همه ریشه در برنامه‌های دولت‌های ظالم دارد.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل عامل تفرقه بین جوامع اسلامی و مسلمانان هستند و خروج آنان از خاورمیانه، آرامش را در منطقه برقرار می‌سازد.

وی نسبت به حمایت‌هایی که بعضی از سران کشورها از اسرائیل داشتند، خاطرنشان کرد: آنان برای حفظ منافع خود در شرایط جنگی و بحرانی و دریافت حمایت از اسرائیل، به این دولت ظالم باج دادند.

امام جمعه موقت تیران اضافه کرد: آنان به دولتی امید داشتند که امروز خودش دچار انزوا و شکست شده و امیدواریم دیگر اشتباه خود را تکرار نکنند.

در پایان نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اسرائیل و آمریکا در تیران برگزار شد.

کد خبر 695531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.