ابتکار عمل در دستان پرقدرت رزمندگان فلسطین است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، گفت: از ملت‌های جهان اسلام و دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم از کمک به فلسطینیان دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه -۲۱ مهرماه-در مصلی بقیه الله الاعظم در جمع نماز گزاران کاشانی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله‌ای که در این ایام جهان را تحت تأثیر قرار داده حماسه فلسطین و عملیات طوفان الاقصی است که رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت و دیوانه کرده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها شکست امنیتی و اطلاعاتی و دفاعی و میدانی سختی خوردند و گنبد آهنین آنان فرو ریخت و هیمنه پوشانی آنان شکست.

وی با تأکید بر اینکه اگر ما قوی باشیم اسرائیل مانند خانه عنکبوت فرو ریختی است، عنوان کرد: اینها با حملات دیوانه‌باور به غزه، خود را به نابودی‌شان نزدیکتر می‌کنند.

امام جمعه کاشان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در این سال‌ها دو سوم مردم فلسطین را کشتند و آوره کردند قابل مذاکره و تحمل نیستند و باید از غرب آسیا حذف و به زباله‌دان تاریخ بیفتند.

حجت الاسلام والمسلمین با محکومیت جنایات اسرائیل و استفاده ازانواع بمب‌ها و بمب فسفری بر سر زنان و کودکان فلسطینی، تأکید کرد: از ملت‌ها جهان اسلام و دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم از کمک به فلسطینیان دریغ نکنند و آنان را حمایت کنند.

امام جمعه م کاشان افزود: انگیزه رزمندگان قهرمان مقاومت در طوفان الاقصی، جنایات به آخر رسیده صهیونیست‌ها در این چند ماه اخیر بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۷۵ سال جنایت و نسل کشی و کودک کشی داشتند، بیان کرد: جنایات اخیر آن‌ها بی‌سابقه بود، چنانکه در حمله به مسجد الاقصی زن‌ها و بانوان نمازگزار را با ضرب و شتم مورد تهاجم قرار دادند و همچنین مراسم آئین یهود را در مسجد برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: همچنین بیش از پنج هزار فلسطینی اسیر و گرفتار صهیونیست‌ها هستند و چندین اسیر در زندان به سرطان مبتلا شدند، اما آن‌ها را درمان نکردند جنایات صریح غیر انسانی زیادی انجام دادند و این حماسه بی‌نظیر مقاومت در مقابل جنایات اخیر بود.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان تحلیل رهبر معظم انقلاب بالاترین تحلیل است که فرمودند اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس که به میدان آمده و سبب براندازی دشمن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحلیل رهبر معظم انقلاب بالاترین تحلیل است که فرمودند اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس که به میدان آمده و سبب براندازی دشمن خواهد شد گفت: نمی‌توانیم در مقابل فداکاری رزمندگان مقاومت بی تفاوت باشیم این عملیات نشان می‌دهد، با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم. زمینه براندازی استکبار ناپاک و برقراری حکومت جهانی امام عصر (عج) در حال آماده شدن است.

خطیب نماز جمعه کاشان افزود: غرب‌زدگان خودباخته‌ای که چشم بر جنایات صهیونیست می‌بندند و اشک تمساح می‌ریزند باید در انسانیت خود شک کنند فریاد ما و هر انسان آزاده و مؤمنی بلند است و می‌گوئیم «مرگ بر اسرائیل».

وی با اشاره به اینکه منافع ملی و غیرت ملی و دینی ما اقتضا می‌کند دشمن را در لانه غصبی خود زمین‌گیر کند، گفت: امروز ابتکار عمل در دستان پرقدرت مقاومت و رزمندگان فلسطین است و نابودی اسرائیل آغاز شده است.

کد خبر 695523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.