افتتاح زمین چمن‌ مصنوعی و طبیعی خمینی شهر با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: زمین چمن مصنوعی و طبیعی ورزشگاه قدس شهر خمینی‌شهر با اعتبار چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی امروز- جمعه بیستم مهرماه- در مراسم افتتاحیه زمین‌های چمن مصنوعی و طبیعی شهرستان خمینی‌شهر با تبریک فرارسیدن هفته ورزش و جوانان، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی و طبیعی ورزشگاه قدس شهر خمینی‌شهر با اعتبار چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی ورزشکاران را بهترین سرمایه‌های کشور دانست و افزود: نوجوانان علاقه‌مند به رشته ورزش افتخارآفرینان آینده کشور خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه ۱۵ درصد جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی از استان اصفهان بودند و توانستند ۱۵ درصد مدال این مسابقات را کسب کنند، گفت: با توجه به زیر ساخت‌های خمینی‌شهر، ورزشکاران شهرستان می‌توانند در مسابقات قهرمانی رتبه برتر کسب کنند.

محمدی ادامه داد: با پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس در جذب اعتبارات ورزشی و همچنین کمک خیرین شهرستان پروژه‌های ورزشی شهرستان اصلاح و بهسازی شد.

حجت‌الاسلام نقدعلی، نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری خمینی‌شهر شش چمن مصنوعی در برخی مدارس شهرها افتتاح می‌شود.

وی افزود: با اعتبار شش میلیارد تومان زمین چمن مصنوعی محله وازیچه و زمین چمن طبیعی ورزشگاه قدس در دست احداث است.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبارزه مردم فلسطین گفت: جنایت‌های اسرائیل نشان از نامردی و قساوت این رژیم دارد، امروز ما وامدار مردم مبارز فلسطین هستیم بنابراین پشتیبانی همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین داریم.

کد خبر 695511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.