شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید خسروی مظهر اعتماد به نفس و تمثال زنده و برجسته مقاومت بود گفت: توکل بر خدا و خضوع و معرفت ویژگی برجسته ایشان بود و در نهایت به آرزوی بزرگ خود یعنی شهادت دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز_ جمعه، بیست‌ویکم مهرماه_ در دیدار با خانواده سردار شهید مدافع حرم حاج عبدالله خسروی اظهار کرد: شهید حاج عبدالله خسروی به دلیل ویژگی‌های شاخصی که داشت در تاریخ جاودان خواهد ماند چراکه ایشان از دفاع مقدس تا زمان شهادت در سخت‌ترین نقاط نبرد حضوری فعال داشت.

وی افزود: شهید عبدالله خسروی به دلیل حضور درخشان در عملیات‌های دفاع مقدس از پختگی و تجربیات ارزشمندی برخوردار بود و بنده یاد این شهید عزیز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و همواره وی را تحسین می‌کردم و بدون شک این شهید امروز باید به عنوان یک الگوی برجسته برای جوانان معرفی شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تلاش‌های برجسته شهید خسروی در عرصه‌های اطلاعاتی دفاع مقدس موجب پیروزی‌های بزرگ و خلق حماسه‌های زیاد شد تصریح کرد: پایه‌گذاری امثال شهید خسروی‌ها در دوران پر افتخار دفاع مقدس گذاشته شده و مردم شهر اراک امروز به وجود چنین شخصیتی افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: ویژگی بچه‌های اطلاعات روحیه، شجاعت، تدبیر، استقامت، صبر و تحمل بود که شهید خسروی به دلیل دارا بودن این ویژگی‌ها حقیقتاً تسخیرکننده دل‌ها و حاکم بر قلب‌ها بود و امروز علاوه بر اینکه پیشکسوتان زیادی به این شهید ارادت قلبی دارند جوانان و نوجوانان زیادی این شهید را به عنوان الگوی خود قرار داده‌اند.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه شخصیت شهید حاج عبدالله خسروی در جهاد ۴۰ ساله تکامل یافت و به حق نابغه اطلاعات و عملیات و نمونه یک مجاهد واقعی در مکتب امامین انقلاب اسلامی بود، گفت: شهید خسروی از جمله افرادی بود که مهارت‌های ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف داشت و رزمندگان مختلفی از شهرهای مختلف کشور از آموزش‌ها و انتقال تجربیات این شهید بزرگوار بهره‌مند شدند و زبدگی و مهارت‌های ویژه این شهید بزرگوار در بین استان‌های متعدد زبانزد است.

وی خاطر نشان کرد: شهید عبدالله خسروی اهل معنویت، اخلاص بود و زمانی که ایشان را برای فرماندهی گردان فاتحین استان به سپاه استان دعوت کردیم در رخسار او عزم، اراده و جدیت می‌درخشید و بنده بارها این رفتارها را از سوی شهدا از جمله شهید انصاری دیدم و شهدا به نوعی خود را برای شهادت و جهادی عظیم آماده کردند و خوشا به حال این شهدا که به آرزویشان رسیدند.

کد خبر 695486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.