تولیدات حوزه کودک و نوجوان، زبان مشترک حوزه بین‌الملل است

مدیر شبکه امید گفت: در دنیا به حوزه کودک و نوجوان خارج از همه قواعد دیپلماتیک و مرز بندی‌ها پرداخته می‌شود از این رو تولید محتوا در خصوص کودک و نوجوان زبان مشترک خوبی در عرصه بین‌المللی است.

محمد صادق باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خلأ برگزار نشدن جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این چند سال حس می‌شد، اظهار کرد: در دوره کرونا فرصت اکران فیلم‌های کودک و نوجوان محدود شد و موقعیت خوبی برای درست دیده شدن کارها محیا نبود در همین راستا از برگزاری مجدد این جشنواره خوشحالم چراکه جشنواره فیلم فجر جای دیده شدن کار نوجوان نیست‌.

وی با اشاره به اینکه در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اتفاقات خوبی رقم خورد، افزود: سینما کودک و نوجوان با عبور از یک دوره افول جدی، رشد قابل توجهی کرده است چراکه در گذشته کارهای کودک و نوجوان سراسر یاس و ناامیدی بود اما جنس کارهای امسال با امید و نشاط کودکی و نوجوانی همراه بود.

مدیر شبکه امید سیما تصریح کرد: کار در حوزه نوجوان به صورت محدود انجام می‌شود از این رو امیدوارم این حوزه رونق بیشتری پیدا کند، همچنین ساخت انیمیشن در حوزه کودک اتفاق خوبی است که امیدواریم به‌صورت جدی و محکم‌تر ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دنیا شناخته شده است، افزود: در دنیا به حوزه کودک و نوجوان خارج از همه قواعد دیپلماتیک و مرزبندی‌ها پرداخته می‌شود از این رو تولید محتوا کودک و نوجوان زبان مشترک خوبی در عرصه بین‌المللی است.

کد خبر 695459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.