تخریب ۱۰ ساختمان خطرساز در منطقه ۴ شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: به منظور رفع خطر از بناهای ناایمن و خطرساز که باعث ایجاد معضلات اجتماعی شده بود، تخریب ۱۰ ساختمان خطرساز در منطقه چهار شهرداری انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تخریب ۱۰ ساختمان رها شده و خطرساز در محله ناصرآباد منطقه چهار شهرداری خبر داد و اظهار کرد: به منظور رفع خطر از بناهای ناایمن و خطرساز که باعث ایجاد معضلات اجتماعی در محله ناصرآباد شده بود این بناها تخریب شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از ریزش آوار ساختمانی و رفع معضلات اجتماعی چندین ساله شهروندان با دستور مقام قضائی دیوار خطرساز و رها شده در محله ناصرآباد جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیز در منطقه چهار شهرداری تخریب شد.

شهردار قزوین اضافه کرد: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهر و هدایت آب‌های سطحی در معابر اصلی، عملیات جدول‌گذاری ایستاده (تک جدول) به طول ۱۵۰ متر، حد فاصل میدان شهید حسن‌پور تا خیابان مجاهد توسط معاونت عمرانی منطقه چهار آغاز شد.

صباغی با اشاره به طرح عابریار در تقاطع‌های پرتردد شهر، تصریح کرد: با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان به ویژه دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و جلوگیری از ورود موتورسیکلت سواران به پیاده روها و بوستان‌ها طرح عابریار در تقاطع‌های شهید مدنی، شهید سلیمانی، معلم، شهید بابایی، شهرداری، فلسطین و عدل اجرا شد.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت سرویس بهداشتی در حاشیه گلزار شهدا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: عملیات عمرانی خانه فرهنگ چوبیندر در منطقه سه شهرداری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که در حال حاضر این پروژه در مرحله نصب پنجره‌ها، نازک کاری، سرامیک کاری و سفیدکاری است.

شهردار قزوین گفت: ساخت پیاده راه جهت تردد ایمن عابران و تقویت فرهنگ ورزش پیاده‌روی در بین شهروندان یکی از اولویت‌های شهرداری محسوب می‌شود بنابراین ساخت پیاده راه در خیابان‌های حکمت، الهیاری، محله آبگیلک و بلوار شهید سلیمانی واقع در منطقه سه شهرداری در مرحله عملیات خاک‌برداری قرار دارد.

صباغی افزود: به درخواست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبنی بر جذب سرمایه‌گذار در احداث پل‌های عابر پیاده جلسه بررسی احداث پل‌های عابر پیاده در شهر قزوین به شیوه سرمایه‌گذاری برگزار و مقرر شد بعد از نهایی شدن مکان احداث پل‌ها و مکانیزه یا غیرمکانیزه بودن هرکدام از پل‌ها اقدامات لازم برای جذب سرمایه‌گذار با استفاده از روش مشارکت عمومی خصوصی انجام شود.

کد خبر 695444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.