مهدی طارمی به‌صورت رایگان به رئال‌مادرید می‌رود؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال موردتوجه رئال‌مادرید اسپانیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا پس از جدایی کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود چندان در امر گلزنی مشکل نداشته، اما با این وجود قصد تقویت خط حمله خود را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو دارد، این باشگاه به این منظور مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را زیر نظر دارد.

همچنین طبق گزارش پایگاه خبری «فیچاخس» مهدی طارمی با ۳۱ سال سن و با تجربه گران‌بهایی که دارد به گزینه جذابی برای رئال‌مادرید تبدیل شده است، چیزی که این انتقال احتمالی را جالب‌تر می‌کند این است که طارمی می‌تواند به‌صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو برسد، خبری که مطمئناً فلورنتینو پرس را خوشحال می‌کند.

قرارداد این مهاجم ایرانی با باشگاه پورتو تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و رئال مادرید با وجود اینکه سایت «ترنسفرمارکت» ارزش او را ۱۸ میلیون یورو تخمین زده، به طور جدی در حال بررسی احتمال اضافه کردن این مهاجم به ترکیب تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی برای تقویت خط حمله است.

علاقه سفیدپوشان مادریدی به طارمی با توجه به وضعیت فعلی او در پورتو، تیمی که جایگاهش را در ترکیب اصلی‌اش تثبیت کرده، قوت بیشتری پیدا کرده است، طارمی تا اینجای فصل هشت بازی انجام داده که حاصلش دو گل‌زده و یک پاس‌گل بوده است، توانایی طارمی در سازگاری و مشارکت در جنبه‌های مختلف بازی او را به یک دارایی ارزشمند برای هر تیمی تبدیل می‌کند.

رئال مادرید به دنبال فرمولی برای تقویت تیمش است و حضور مهدی طارمی می‌تواند بُعد جدیدی به خط حمله کهشکانی‌ها بدهد، در حالی که بازی‌های این فصل در جریان است، هواداران رئال مادرید منتظر تصمیمات باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات و احتمال دیدن طارمی با پیراهن سفید در سانتیاگو برنابئو خواهند بود.

مهدی طارمی که تاکنون در ۱۵۸ بازی برای پورتو پرتغال، آمار ۸۲ گل زده و ۵۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، بار دیگر مورد توجه دو باشگاه آث‌میلان و اینترمیلان ایتالیا نیز قرار گرفته است، اما هنوز وضعیت وی برای فصل آینده نامشخص است.

کد خبر 695415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.