گام بلند دولت برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان مرکزی

استاندار مرکزی از گام بلند دولت برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه امروز_ پنجشنبه بیستم مهرماه_ در شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت زمین موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی در داخل شهرها اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت اراضی داخل شهرها برای شتاب دادن به اجرای طرح اقدام ملی مسکن ضروری است و باید در نشست آینده شورای مسکن استان، گزارش جمع‌بندی ارائه شود.

وی افزود: تأمین زمینی که بتوان آن را به صورت رایگان یا با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داد، اقدام مهمی است که باید به طور ویژه مدنظر باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استفاده از زمین‌های داخل شهرها برای واحدهای مسکونی موجب تأمین آسان امکانات زیرساختی می‌شود و از افزایش هزینه برای متقاضیان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در پرداخت وام به متقاضیان طرح اقدام ملی تلاش کنند افزود: در ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن انتظار می‌رود بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در پرداخت تسهیلات تلاش بیشتری داشته باشد تا واگذاری منازل مسکونی به متقاضیان با سرعت انجام شود.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اقدامات مؤثری انجام داده‌اند، اما برخی از آن‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همراهی لازم را نداشته‌اند.

وی با اشاره به مشکل نبود دستگاه خودپرداز در شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: باید به سرعت دو دستگاه خودپرداز در این شهر نصب شود تا مشکل شهروندان رفع شود.

کد خبر 695358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.