مدافع منچستریونایتد به سیم آخر زد

هری مگوایر پیشنهاد داده است که می‌تواند در ژانویه منچستریونایتد را ترک کند، در حالی که مدافع نامطلوب حاضر نیست ماهی یک بار بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری مگوایر ملی‌پوش انگلیسی منچستریونایتد در اولدترافورد روزهای خوبی سپری نمی‌کند و بازوبند کاپیتانی باشگاه را هم از دست داده است.

مگوایر این فصل تنها ۱۱۶ دقیقه در لیگ‌برتر به میدان رفته، درحالی که اریک تن‌هاخ، ظاهراً به او اعتقاد چندانی ندارد.

گفته می‌شد مگوایر در تابستان تیم را ترک می‌کند و حتی خود او هم اعتراف کرد که ممکن است در پنجره بعدی نقل و انتقالات به دنبال جدایی از یونایتد باشد.

این مدافع درمورد دوران حضورش در انگلیس گفته است: «من قرار نیست تمام عمرم را اینجا (روی نیمکت) بنشینم و ماهی یک بار بازی کنم. اگر این روند ادامه پیدا کند، خودم و باشگاه می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. تا به راه‌حلی برسیم. من واقعاً می‌خواهم فوتبال بازی کنم.»

درحالی که مگوایر کاملاً توسط تن‌هاخ نادیده گرفته می‌شود، ادعا می‌کند که او در زمان مربی هلندی مستحق فرصت‌های بیشتری است. این مرد افزود: «اگر به ۱۵-۲۰ بازی قبلی من در باشگاه و تیم ملی نگاهی بیاندازید، می‌توانم بگویم از عملکردم واقعاً خوشحالم. کارنامه من زیر نظر این سرمربی (تن‌هاخ) گویای همه چیز است. من به اندازه‌ای که انتظار دارم، بازی نکرده‌ام، اما درصد پیروزی‌های منچستریونایتد، زمانی که فیکس بوده‌ام به طرز قابل توجهی، بالاست. البته مواقعی وجود دارد که می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم، پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم. باید از این موقعیتی که در حال حاضر در آن هستیم، خارج شویم‌.»

یونایتد فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را بد شروع کرده، و کسب ۱۲ امتیاز از ۸ بازی، آن‌ها را در رده دهم جدول لیگ‌برتر قرار داده است؛ شیاطین‌سرخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل بایرن مونیخ و گالاتاسرای متحمل شکست شده‌اند.

کد خبر 695345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.