نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه جهاددانشگاهی با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان هفته آینده در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی با تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش‌بنیان زیرمجموعه این نهاد با حضور مسئولان استانی بیت و چهارم مهرماه به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال‌محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی و کشاورزی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور معرفی نیازها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسئولان استانی در دستگاه‌های ذیربط، در نشست‌هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را با مسئولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و … را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد پل میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که قطعاً این نمایشگاه نمونه بارز و تبلور ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.

اسدی افزود: این نمایشگاه می‌تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم با مهارت‌آموزی و مهارت افزایی بوده و امید که بازخوردهای مطلوبی در بین مسئولان استان داشته باشد.

به گزارش ایمنا، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در محل ساختمان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار برگزار می‌شود و بازدید از آن از بیست و چهارم لغایت بیست و ششم مهرماه ساعت ۹ الی ۱۵ خواهد بود.

کد خبر 695344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.