خرید جدید بارسلونا ژانویه رونمایی می‌شود

ایجنت ویتور روکه اصرار دارد که این مهاجم در ژانویه ۲۰۲۴ به بارسلونا ملحق خواهد شد و او فعلا به درمان آسیب دیدگی مچ پا خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه بارسلونا ویتور رو که برزیلی را در تابستان با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو (۳۰ میلیون پوند / ۳۸ میلیون دلار) از اتلتیکو پارانائنسه به خدمت گرفت.

این مهاجم قرار بود تابستان آینده به کاتالونیا بیاید، زیرا آبی‌اناری‌ها به دلیل قوانین FFP (بازی جوانمردانه مالی) که توسط لالیگا وضع شده بود، نمی‌توانستند نام او را در سیستم ثبت کنند.

با این حال، ژاوی در ماه ژانویه از نیاز به تقویت خط‌حمله تیمش صحبت کرده و باشگاه نیز در حال یافتن راه‌هایی برای ایجاد فضا جهت ثبت‌نام مرد برزیلی در چارچوب قوانین FFP (فیرپلی مالی) است؛ همه طرف‌ها توافق کرده‌اند که این معامله را سریع‌تر انجام دهند و آندره کوری مدیر برنامه او نیز همین موضوع را تأیید کرد.

او به رسانه RAC۱ گفت: «همه چیز آماده است تا ویتور در ژانویه ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد خود را رسماً امضا کند. همه موارد با باشگاه‌های طرف قرارداد و خود بازیکن توافق شده است، بنابراین او در پروژه ورزشی بارسلونا برای سال آینده میلادی حضور خواهد داشت.»

این بازیکن درحال حاضر در حال درمان آسیب دیدگی مچ پا خود است که در بازی مقابل اینترناسیونال متحمل شده بود؛ او پس از تکل محکم نیکلاس هرناندز، مدافع حریف، مجبور شد با برانکارد از زمین بیرون برود.

گزارش شده بود که رباط مچ پای راست این بازیکن پاره شده و ممکن است سه ماه از میادین دور باشد. با این حال، آندره کوری می‌گوید که در دوران ریکاوری ویتور از برنامه قبلی تعیین شده، جلوتر است و باید ظرف یک ماه به آمادگی کامل برسد.

او گفت: «رو که خیلی خوب روی بهبود مصدومیت خود تمرکز کرده و تا چهار هفته دیگر آماده می‌شود. ویتور پسری جوان و قوی است و خدا را شکر می‌کنیم که همه چیز خیلی خوب پیش رفته می‌رود.»

بارسلونا پس از تعطیلات بین‌المللی، در تاریخ بیست‌ودوم اکتبر، یک بازی لالیگایی مقابل اتلتیک بیلبائو انجام خواهد داد.

کد خبر 695343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.