عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۰۰۰ خانوار در رفسنجان آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی در روستاهای منطقه راویز و اوراف در شهرستان رفسنجان، هزار خانوار معادل پنج هزار نفر از نعمت گاز برخورار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا سلیمانی _امروز پنج‌شنبه بیستم مهرماه_ در آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای حومه رفسنجان، اظهار کرد: گازرسانی به مجموعه روستاهای منطقه راویز، اوراف و هشت مورد از صنایع شهرستان رفسنجان، با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی با تشکر از پیگیری‌های نماینده رفسنجان و انار در مجلس، فرماندار و مسئولان استان و شهرستان، سطح پوشش گازرسانی در شهرستان رفسنجان در بخش شهری را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر گازرسانی به تمامی شهرهای رفسنجان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه ۹۷ درصد روستاهای رفسنجان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند، گفت: با بهره‌برداری از پروژه منطقه راویز، اوراف و سرچشمه، سطح پوشش گازرسانی در روستاهای شهرستان رفسنجان به ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی زمان اجرای پروژه را ۴۵۰ روز عنوان کرد و با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه یک هزار خانوار معادل پنج هزار نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این پروژه به سرعت اجرا شود و امیدواریم تا نیمه نخست سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 695341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.