بنزما دلیلش برای رفتن به عربستان سعودی را فاش کرد

کریم بنزما توضیح داد که چرا چند ماه پس از برنده شدن توپ طلا، از رئال مادرید راهی لیگ‌برتر عربستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم بنزما فرانسوی، اکتبر سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد، اما چمدان‌های خود را در سانتیاگو برنابئو بسته بود تا در ژوئن ۲۰۲۳ از فوتبال اروپا خداحافظی کند.

بنزما، ۱۴ سال به یاد ماندنی را در مادرید گذراند، با زدن ۳۵۴ گل، درحالی که چهار قهرمانی در لالیگا داشت و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده بود.

او برای پیوستن به الاتحاد، راه هم تیمی سابقش در رئال‌مادرید، یعنی کریستیانو رونالدو را دنبال کرد و به رسانه رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان درباره این تغییر گفت: «هر آنچه که باید را، در رئال‌مادرید به دست آوردم. فکر می‌کنم برای من لحظه خوبی بود تا یک چالش جدید را امتحان کنم. برای مدت طولانی، حتی جدای از فوتبال، همیشه دوست داشتم به اینجا بیایم و پروژه فوتبال این کشور هم من را تحت تأثیر قرار داد. این، پروژه‌ای بود که همه‌جا درموردش بحث وجود داشت، بنابراین می‌خواستم بخشی از داستان باشم. من واقعاً دوست داشتم به رشد فوتبال عربستان کمک کنم."

بنزما متقاعد شده است که در ۳۵ سالگی انتخاب حرفه‌ای و درستی انجام داده و از استانداردهای فوتبال در منطقه‌ای که اغلب توسط اروپایی‌ها نادیده گرفته می‌شود شگفت‌زده شده است.

او افزود: "عشق مردم اینجا را احساس می‌کنم، بنابراین واضح است که باعث خوشحالی من می‌شود و سعی می‌کنم این عشق را در زمین با عملکرد خوب خودم، بازگردانم. اشتیاق زیادی وجود دارد، تاریخ بزرگی پشت آن نهفته است. من واقعاً از سطح بازی در اینجا خوشحالم، واقعاً متعجب هستم، زیرا در اروپا ما فوتبال این لیگ را تماشا نمی‌کردیم، اما امروزه به دلیل نام‌های بزرگی که آنها جذب کرده‌اند، بیشتر از قبل، با عربستان آشنا می‌شویم."

بنزما در این فصل پس از رفع مشکل مصدومیت، طی ۱۱ بازی برای الاتحاد، شش گل به ثمر رسانده، و امیدوار است به تیم فعلی خود در دفاع از عنوان قهرمانی لیگ داخلی، کمک کند.

کد خبر 695340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.