تل‌آویو از موشک‌های مقاومت در امان نخواهد بود

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فرایند نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است گفت: قدرت پوشالی این رژیم فروریخته و امروز حیفا و تل‌آویو از موشک‌های فلسطینی‌ها در امان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز_ پنج‌شنبه بیستم مهرماه_ در آئین تودیع و معارفه تولیت مسجد جمکران اظهار کرد: مسجد جمکران پایگاه مظلومانی از سراسر دنیا است که مورد ظلم نظام سلطه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به تشرف زائران از ملیت‌های مختلف به مسجد جمکران افزود: گاهی تعجب می‌کنم از کسانی که نسبت به این مسجد شبهاتی را مطرح کنند چرا که این مسجد مورد توجه امام راحل و مراجع بزرگ تقلید بوده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی در تاریخ بی نظیر است گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید دست و بازوی جوانان فلسطینی را ببوسیم.

وی ادامه داد: تاریخ رژیم صهیونیستی پر از جنایت و کودک‌کشی است و حمایت کشورهای مسلمان از این رژیم و سکوت در برابر این جنایت‌ها هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه جهان از قدرت مقاومت شگفت‌زده شده گفت: رژیم اشغالگر می‌خواست نوار غزه را نابود کند اما امروز در تهدید نابودی حیفا و تلاویو قرار گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه مسجد مقدس جمکران، از مسئولان ملی و استانی خواست در راستای تأمین زیرساخت‌های لازم برای این مسجد که پایگاه امام زمان (عج) است، تلاش کنند.

کد خبر 695338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.