لزوم جابه‌جایی خطوط برق برای تکمیل پروژه شهید کجباف

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر جابه‌جایی خطوط برق در مسیر سطح چهارم پروژه شهید کجباف، گفت: بر اساس قانون درآمدهای پایدار اگر در پروژه‌های شهری و عمرانی شرکت‌های خدماتی معارض باشند موظف هستند با هزینه خود نسبت به جابه‌جایی خطوط اقدام کنند.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید چمران به طور کامل در اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید با این حال مقرر شد سطح صفر آن یک طراحی ویژه داشته باشد، این کار در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز مطرح شد تا بتوانیم زیباسازی و فضا سازی لازم در آن را تا پایان مهرماه با بودجه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته سطح سوم یا L300 تقاطع شهید کجباف (چهار شیر) به بهره‌برداری رسید و بر اساس اقدامات و برنامه‌ریزی انجام شده، آخرین سطح این تقاطع تا نیمه‌ی آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: این سطح به طول ۷۵۰ متر طولانی‌ترین سطح تقاطع شهید کجباف است که بیش از ۳۰ متر ارتفاع دارد و با بودجه‌ای بالغ بز ۲ هزار میلیارد ریال در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصدی دارد، شرکت توزیع برق یکی از معارضین این طرح بود که در ابتدای مسیر با شهرداری همراه بود اما در قسمت دوم هنوز جابجایی شبکه خود را انجام نداده است که باید نسبت به جابجایی اقدام نمائید.

وی ضمن گلایه از جابه‌جا نکردن خطوط برق در پروژه، ادامه داد: بر اساس قانون درآمدهای پایدار اگر در پروژه‌های شهری و عمرانی شرکت‌های خدماتی معارض باشند موظف هستند با هزینه خود نسبت به جابجایی خطوط اقدام نمایند.

محمودی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه شهید کجباف در روان‌سازی ترافیک بلوار شهید سلیمانی تأثیر زیادی خواهد داشت، تاکید کرد: انتقال خطوط برق در حوزه پروژه شهید کجباف تنها یک روز زمان نیاز دارد، اگر این کار امروز انجام شود تا پایان آبان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، اما در صورت تأخیر بهره‌برداری آن تا نیمه‌ی آذر ماه طول خواهد کشید.

کد خبر 695326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.