وضعیت قیمت کالاهای اساسی در خراسان شمالی مناسب نیست

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در استان را نامطلوب توصیف کرد و گفت: نظارت‌های میدانی باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز پنج شنبه- بیستم مهرماه- در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: استقبال کم نظیر مردم خراسان شمالی از رهبر انقلاب در سال ۹۱ برگ زرینی در کارنامه مردم ولایتمدار استان ایجاد کرد.

وی افزود: سفر رهبر انقلاب برکات زیادی برای خراسان شمالی در پی داشت و ثمرات آن در اذهان باقی مانده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه به وضعیت نابسامان قیمت برخی کالاهای اساسی از جمله گوشت و میوه در استان اشاره کرد و گفت: سازوکارهای نظارتی برای بهبود این وضع امری ضروری است.

وی افزود: ظرفیت شناسی و به‌کارگیری توانمندی نیروهای خلاق در مسیر ارتقا سازوکارهای مدیریتی و نظارتی برای ساماندهی وضعیت کالاهای اساسی در استان مثمر به ثمر خواهد بود.

براتی زاده گفت: یکی از عوامل اصلی گرانی‌ها، کمبود و عدم دسترسی کافی به بازار هدف و یا قیمت بالای نهادهای های دام و طیور است؛ بنابراین دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه جهاد کشاورزی باید برای ثبات و تنظیم بازار و اصلاح وضعیت موجود چاره اندیشی کنند.

وی افزود: بازرسی‌های میدانی یکی از سازوکارهای مؤثر در بهبود روند اقدامات نظارتی است لذا بازرسی‌های میدانی باید افزایش یافته و با جدیت بیشتری دنبال شود.

کد خبر 695324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.