تامین امنیت با نقش‌آفرینی پلیس در حوزه‌های مختلف تحقق می‌یابد

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان‌ گفت: یکی از مولفه های توسعه یافتگی و رشد اقتصادی در بستر امنیت پایدار است و تامین امنیت با نقش‌آفرینی پلیس در حوزه‌های مختلف تحقق یافته و می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نمکی‌زاده امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: فعالیت مأموران نیروی انتظامی برگرفته از دل است و بسیاری افراد از فعالیت‌ها و زحمات آنها غافل هستند. حاضر بودن این افراد و آماده به اقدام بودن آنها به منظور تأمین رفاه است تا سایر افراد بدون دغدغه به نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های خود بپردازند.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های توسعه یافتگی و رشد اقتصادی در بستر امنیت پایدار است و تأمین امنیت با نقش‌آفرینی پلیس در حوزه‌های مختلف تحقق یافته و می‌یابد. ارائه خدمات مختلف از سوی این نیروی جان برکف، جلب اعتماد عمومی و سرمایه عظیم اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان تصریح کرد: همکاری و مشارکت در رفع دغدغه‌های اصحاب حرف و مشاغل به گونه‌ای بوده است که متصدیان با آرامش حداکثری به داد و ستد پرداخته و در افزایش میزان تولید ناخالص ملی ایفای نقش داشته‌اند و بدون شک این ایفای نقش مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: در سایه تعامل و ارتباط صمیمانه، رفع بسیاری از ناهنجاری‌ها در حوزه کسب‌وکار فراهم شده و این مناسب فرصتی است تا ضمن تاکید بر ادامه تعامل و همکاری، از این نیرو تشکر و سپاسی شایسته داشته باشیم، چراکه بدون فعالیت‌های نیروی انتظامی و فقدان امنیت، فضای سالمی جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی، گردش مالی و تحقق مؤلفه‌های اقتصادی مقاومتی که تنها راه برون‌رفت از رکود اقتصادی است، ممکن و میسر نخواهد.

نمکی‌زاده با بیان اینکه اتاق اصناف مرکز اصفهان این همکاری را پاس می‌دارد و خود را متعهد به حفظ همکاری در عرصه‌های مختلف صنفی و اقتصادی می‌داند، گفت: لازم به یادآوری است پلیس با رصد نقاط ضعف در عرصه صنفی، با تأملی قابل تحسین اقدام به مرتفع و تبدیل آنها به نقاط قوت کرده است.

وی اضافه کرد: این نیرو در سایر جنبه‌های صنفی، با رصد و بررسی آمارهای سرقت، شیوه‌نامه‌های به روز سرقت تبیین و محافظت از اموال و شأن فعالان صنفی را بر عهده گرفته است به گونه‌ای که کاهش آمار سرقت قابل لمس است. این خدمات مختلف در عرصه‌های مختلف نیروی مدافع، امنیت و انتظام جامعه را به بازوانی در زیست اجتماعی بدل کرده و بستر توسعه یافتگی و رشد اقتصادی را تضمین می‌کند.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان اظهار کرد: اتاق اصناف استان اصفهان نیز به سهم و نقش خود از هوشمندی و پیگیری مستمر، حضور در لحظه داشتن و از هرگونه اقدامی که منجر به رشد و ارتقای کیفی در عرصه‌های صنفی و حوزه کسب و کار است، استقبال می‌کند و امید است در آینده نیز همکاری‌های لازم، رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان و صاحبان حرف و مشاغل را به همراه داشته باشد.

کد خبر 695289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.