جهاد دانشگاهی به دنبال اجرای طرح‌های کلان در کشور است

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: یکی از طرح‌های کلان جهاد دانشگاهی کشور مولدسازی بوده و بدون تردید استان سمنان یکی از استان‌های دارای امتیاز در حوزه مولدسازی معادن در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مسلمی نائینی امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال اجرای طرح‌های کلان در سطح کشور است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها مولدسازی است و بدون تردید استان سمنان یکی از استان‌های دارای امتیاز در حوزه مولدسازی معادن در سطح کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های محوله به جهاد دانشگاهی، اجرای فناورانه طرح‌های عظیم شیرین‌سازی آب دریا است که در قالب برنامه هفتم توسعه به این مرکز سپرده شده است.

مسلمی‌نائینی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی راه‌اندازی قطارهای برقی با سرعت بالای ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است، این مجموعه در تلاش است تا در آینده با بهره‌گیری از دانش و فناوری و توان پژوهشی و تحقیقاتی این امر مهم را به انجام رساند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، جهاد دانشگاهی را امید آینده و ستون علمی کشور نامیدند.

به گزارش ایمنا، رئیس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار سمنان در دفتر استاندار دیدار کردند. رئیس جهاد دانشگاهی استان و مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری سمنان در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 695282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.